دوشنبه 3 اردیبهشت 1403
جستجو کردن
Close this search box.

کپسول پر کنی

جستجو کردن
دسته بندی ها
دسته‌ها

کپسول پر کنی

شرکت دارویی میخک در زمینه تجهیزات و دستگاه کپسول پرکنی توانسته موقعیت خوبی را فراهم سازد. این دستگاه دارای ساختاری جدید بوده که برای پر کردن مواد دارویی استفاده می شود. آنچه در این مقاله خواهید خواند:

این دستگاه شامل PLC CONTROL و اجزای الکترونیکی از برندهای معروف بین المللی ، مانند   SIEMENS, SCHINEIDER, OMRON و غیره می باشد. صفحه نمایش لمسی و PLC CONTROL عملکرد پایدار موتور SEW و پمپ خلاءNASH   دستگاه را تضمین میکند. همچنین در این  دستگاه دوربین  HIGH-TECH  اضافه شده است که عملکرد بهتر را ضمانت می کند .

جدیدترین طراحی کپسول پر کنی

کپسول پرکنی یکی از دستگاه های مهم در راستای پر کردن مواد دارویی به صورت کپسول است. این دستگاه شامل سیستم برق و پنوماتیک بوده و به شمارشگر اتوماتیک است. از سوی دیگر از تنظیمات مشخصی برای آن استفاده شده است که می تواند در کنترل سرعت اثربخشی خوبی داشته باشد. دستگاه شامل پوکه های کپسول است و توانسته جداسازی و پر کردن را به خوبی انجام دهد.

بستن پوکه کپسول به طور کلی شامل موقعیت مشخصی است. در صورتی که کپسول به صورت دستی پر شود، اپراتور می تواند از نیروی بسیار کمی استفاده نماید و بیشترین بازدهی را داشته باشد. کپسول پرکنی تولید شده توسط شرکت دارویی میخک دقیق و مطابق با استانداردهای بهداشتی و دارویی است.

به طور کلی این دستگاه بر اساس سیستمی که طراحی شده است شامل تغذیه کپسول بود و از بخش های جداسازی و چرخش کپسول در آن استفاده شده است. موقعیت چرخش کپسول به صورت u است. اینطور که بررسی ها نشان می دهد این سیستم پرکن شامل مواد دارویی بوده و از بخشی به عنوان قفل گر استفاده شده است.  

سیستم حفاظتی کنترل پنوماتیک کپسول پرکنی

یکی از بخش های بسیار مهم در طراحی کپسول پرکنی، سیستم حفاظتی پنوماتیک است. اینطور که مشخص است این سیستم ها شامل دو قسمت اصلی هستند که شامل تولید هوای فشرده و توزیع هوای فشرده هستند. در این مجموعه از کمپرسور استفاده شده است که وظیفه تولید هوای فشرده را دارد.

اینطور که مشخص است در مواد خاص از مخزن برای انتقال هوای فشرده استفاده می شود. بخش دوم از سیستم پنوماتیک کپسول پرکنی شامل توزیع هوای فشرده است که به طور کلی بحث متفاوتی را شامل شده است. توزیع هوای فشرده از تولید آن پر اهمیت تر است.  در کپسول پر کنی زمانی از سیستم پنوماتیک استفاده می شود که نیروی مورد توزیع نسبتاً پایین باشد و سرعت حرکت نیز بالا باشد.

طراحی ساده و قابلیت افزایش نیرو برای بخش سیستم پنوماتیک یکی از مهمترین کاربردها است. این دستگاه ها ساده هستند اما از دقت کنترل بالایی برخوردار هستند. انعطاف پذیری بالایی دارند و از نظر راندمان بسیار بالا هستند. اطمینان از سطح توزیع برای کپسول پرکنی بسیار مهم است.

در کپسول پرکنی با سیستم پنوماتیک به نسبت سایر سیستم های مکانیکی قطعات محرک کمتری استفاده می شود. در هر نقطه به حرکت های خطی یا دورانی با قدرت بالا نیاز است. این محصول کنترل مناسبی است. انتقال قدرت به واسطه جریان سیال پر فشار در خطوط انتقال صورت می گیرد. دستگاه شامل شیلنگ های انعطاف پذیر بوده و همینطور بر اساس سیستم هیدرولیک و پنوماتیک کار می کند که به سیستم های انعطاف پذیر تبدیل شده است. محدودیت های مکانی برای دستگاه کپسول پرکنی وجود ندارد.  

بیشتر بخوانیم : تجهیزات آزمایشگاهی

 سیستم پرکن مایعات دارویی وابسته به کپسول پرکنی

دستگاه پر کن مایعات دارویی که بر روی کپسول پرکنی نصب شده و اجرا می شود بر اساس اندازه ظروف متفاوت کارایی دارد. اینطور که مشخص است اندازه بطری ها قابل سفارش هستند. به طور کلی مایعات دارویی به دو دسته رقیق و غلیظ تقسیم می شود.

مشخص است که این محصول بر اساس سفارش مشتری ارزیابی می شود. دستگاه مجهز به نوار نقاله بوده و می تواند سرعت کار را بالاتر ببرد. مصارف دارویی به طور کلی متفاوت است و زمان بسته بندی نیز با هم فرق دارد. سیستم پرکن به صورت روتاری و خطی طراحی شده است که هر یک شامل کارایی مخصوص به خود هستند. سلیقه و استفاده مشتری در این زمینه بسیار مهم است.

دستگاه های روتاری به صورت مدور طراحی شده اند، به طوری که فضای اشغال شده توسط این دستگاه کم است. دستگاه خطی شامل حرکت های افقی یا خطی هستند. دستگاه کپسول پرکنی می بایست به صورتی طراحی و تولید شود که از استانداردهای خاصی برخوردار باشد.

سیستم بهداشتی مورد استفاده در کپسول پرکنی بسیار مهم است. به طور کلی سیستم بهداشتی در این نوع دستگاه ها بسیار مهم هستند. نوع بسته بندی بر اساس موقعیتی که کپسول دارد ارزیابی می شود. دستگاه ها در قالب تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ارزیابی شده اند. دستگاه های اتوماتیک شامل سرعت بالاتری هستند و یک مکانیزم ارزشمند را پشتیبانی می کند.  

بیشتر بخوانیم : ماشین آلات داروسازی

 مشخصات فنی کپسول پر کنی

در طراحی کپسول پرکنی یک سری مشخصات مهم وجود دارد. اندازه کپسول از موارد پر اهمیت است به طور کلی نوع مواد دارویی برای پر کردن در این دستگاه شامل پودر و گرانول ریز بدون رطوبت و چسبندگی است. قدرتی که برای دستگاه اجرا می شود 2.2 کیلووات ارزیابی شده است. وضعیت فشار هوا برای این دستگاه به طور کلی به شکل روتین بررسی می شود.

پمپ وکیوم شانل سرعت تخلیه مناسب و استاندارد است. وضعیت صدا در این دستگاه معمولاً کمتر از 80 دسیبل ارزیابی شده است.ابعاد کلی دستگاه استاندارد بوده و از نظر وزن نیز شرایط خوبی دارد. مشخص است که این دستگاه بر اساس ظرفیت تولید قابل قبول است و سطح نصب خوبی دارد.

قیمت دستگاه کپسول پرکنی

به طور کلی دستگاه های کپسول پرکن با توجه به نوع آنها و امکاناتی که دارند در قیمت های مختلفی عرضه می شوند. میزان سرعت پر کردن مواد و نوع موتور دستگاه از جمله موارد مهمی هستند که در هنگام انتخاب دستگاه کپسول پرکن باید به آنها توجه داشته باشید. توصیه ما به شما این است که در هنگام خرید ابتدا نوع آن را که شامل اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی است مشخص نمائید. در هنگام خرید می توانید با مراجعه به سایت شرکت های معتبر مانند میخک فارما اطلاعاتی مانند: کیفیت و تجهیزات فنی و مشخصات دستگاه و قیمت آن را به راحتی بدست آورده و سپس اقدام به انتخاب و خرید نمائید.

 جمع بندی

هرچه در طراحی کپسول سیستم برق موقعیت خاص خود را داشته باشد موقعیت تنظیمات جهت کنترل به طور دقیق بررسی شده باشد می تواند وضعیت کنترل سرعت را بهتر از قبل بررسی کرد. استانداردهای بهداشتی برای این مجموعه به شکل روتین ارزیابی شده است به طوری که استانداردهای لازم را شامل شده است. بررسی ها نشان می دهد موقعیت کپسول پرکنی برای نصب و اجرا باید بررسی شود.

از سوی دیگر برای اینکه موقعیت کپسول ها به درستی بررسی شود نیاز است که پیش بینی از سطح قدرت مورد نظر به درستی باشد. بازدهی بالا و صرف نیروی کم می تواند استانداردهای روز دنیا در طراحی کپسول را بهبود داده استو مشخص است که سیاست های دارویی در این زمینه اثربخشی دارد.این محصول به واسطه لوازم جانبی که دارد می تواند قابل نصب و اجرا باشد و از نظر هزینه نیز استاندارد لازم را در بر گرفته است.

سوالات متداول

کپسول پرکنی یکی از دستگاه های مهم در راستای پر کردن مواد دارویی به صورت کپسول است. این دستگاه شامل سیستم برق و پنوماتیک بوده و به شمارشگر اتوماتیک است.

یکی از بخش های بسیار مهم در طراحی کپسول پرکنی، سیستم حفاظتی پنوماتیک است. اینطور که مشخص است این سیستم ها شامل دو قسمت اصلی هستند که شامل تولید هوای فشرده و توزیع هوای فشرده هستند.

دستگاه پرکن مایعات دارویی که بر روی کپسول پرکنی نصب شده و اجرا می شود بر اساس اندازه ظروف متفاوت کارایی دارد. اینطور که مشخص است اندازه بطری ها قابل سفارش هستند.

به طور کلی نوع مواد دارویی برای پر کردن در این دستگاه شامل پودر و گرانول ریز بدون رطوبت و چسبندگی است. قدرتی که برای دستگاه اجرا می شود 2.2 کیلووات ارزیابی شده است. وضعیت فشار هوا برای این دستگاه به طور کلی به شکل روتین بررسی می شود.  پمپ وکیوم شانل سرعت تخلیه مناسب و استاندارد است. وضعیت صدا در این دستگاه معمولاً کمتر از 80 دسیبل ارزیابی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با میخک فارمد

برای مشاوره و درخواست خدمات و محصولات، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

ارسال پیام به واتس اپ :

بازرگانی

مهندس خزعل:

مهندس نعمتی:

فنی مهندسی

دکتر سلطانی:

مهندس شکری: